Heb je een klacht over een artikel?

Pronto Wonen staat voor de kwaliteit van haar artikelen.
Heb je ondanks onze goede zorgen toch een klacht over een gekocht artikel,
dan kun je deze goed omschreven, voorzien van foto's op de website melden. Klik hier voor de service/klacht aanvraag.

Garantie gerelateerde informatie vind je hier:
- CBW - garantievoorwaarden
- 5 jaar All in House Service (kan als extra zekerheid gekocht worden) 
- Kijk op deze pagina met meest gestelde vragen.   
- Heb je een productvraag? Kijk dan op deze pagina met meest gestelde productvragen.

Heb je een vraag of opmerking? 

Ben je niet tevreden over de wijze hoe je in de winkel bent geholpen of hoe de service is afgehandeld,
vul dan ons contactformulier in. Je ontvangt altijd binnen 5 werkdagen reactie.

De contactgegevens van alle Pronto Wonen winkels vind je op de winkelpagina.

Pronto Wonen is een onderdeel van de Internationale Meubel Groep.
De vestigingen die aangesloten zijn bij Pronto Wonen zorgen ieder persoonlijk voor een correcte afhandeling van jouw bestelling cq. klacht.