Ben je niet tevreden over je aankoop, heb je een vraag of is er iets mis met de geleverde meubelen? 
Dan kan je dat hier doorgeven. Je service aanvraag komt dan direct terecht bij de winkel, de winkel neemt contact met je op.
Service/klacht           

Heb je een algemene vraag? Vul dan het algemene contactformulier in.
Contact formulier   

De meeste vestigingen bieden de mogelijkheid om tussentijds de status van uw bestelling te bekijken via deze website. 
Uiteraard kan je altijd even contact opnemen met de winkel. 
Status bestelling     

Op onze pagina met veel gestelde vragen vindt u antwoord op vragen over bijvoorbeeld bestellen, bezorgen en garantie, zoals:
Kunnen mijn meubels thuis worden bezorgd? Hoe kan ik zien wat de levertijd is?
Veel gestelde vragen    

Wij hanteren Algemene voorwaarden die de consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels 
opgenomen die voor je van belang zijn bij jouw aankoop.
CBW voorwaarden    

5 jaar zorgeloos wonen
All in House service    

Pronto Wonen is een onderdeel van de Internationale Meubel Groep.
De vestigingen die aangesloten zijn bij Pronto Wonen zorgen ieder persoonlijk voor een correcte afhandeling van jouw bestelling cq. klacht.