Een serviceaanvraag melden

Je hebt jouw aankoop gedaan bij een CBW-erkende woonwinkel. Op al jouw aankopen zijn de algemene voorwaarden van de
Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing. Deze heb je bij aankoop van ons ontvangen.
Pronto Wonen doet zijn uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij proberen producten van kwaliteit voor een scherpe prijs te leveren. Helaas kan het toch nog weleens voorkomen dat je tegen een probleem aanloopt of een beschadiging of een defect in het product hebt. Wij adviseren je dan zo snel mogelijk onderstaand serviceformulier in te vullen.

Tip: Versnel de oplossing van jouw servicemelding.

  1. Voeg duidelijke foto's toe bij voorkeur een foto van het product en 1 of 2 detailfoto's van het probleem (max. 1 Mb per foto)
  2. Beschrijf het probleem uitgebreid
  3. Beschrijf de beschadigde plaats duidelijk
  4. Selecteer de winkelvestiging waar de aankoop is gedaan