Serviceaanvraag Pronto Wonen

Een serviceaanvraag melden


Je hebt jouw aankoop gedaan bij een CBW-erkende woonwinkel. Op al jouw aankopen zijn de algemene voorwaarden van de
Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing. Deze heb je bij aankoop van ons ontvangen.
Pronto Wonen doet zijn uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij proberen producten van kwaliteit voor een scherpe prijs te leveren. Helaas kan het toch nog weleens voorkomen dat je tegen een probleem aanloopt of een beschadiging of een defect in het product hebt. Wij adviseren je dan zo snel mogelijk onderstaand serviceformulier in te vullen.

Tip: Versnel de oplossing van jouw servicemelding.

  1. Voeg duidelijke foto's toe bij voorkeur een foto van het product en 1 of 2 detailfoto's van het probleem (max. 1 Mb per foto)
  2. Beschrijf het probleem uitgebreid
  3. Beschrijf de beschadigde plaats duidelijk
  4. Selecteer de winkelvestiging waar de aankoop is gedaan

Klantgegevens


Persoonlijke informatie


Orderinformatie


Productinformatie


Probleem type


Afbeeldingen


Heeft u recht op garantie?


Heb je All in House Service afgesloten? 
Indien je All in House Service hebt afgesloten, dan heb je recht op 5 jaar volledige garantie. Jouw service melding zal naar All in House B.V. gestuurd worden.
All in House B.V. maakt direct een afspraak met je voor herstel. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.

Heb je geen All in House Service afgesloten?

Indien je geen All in House Service hebt afgesloten, dan is de 2 jaar, volledige CBW garantie van toepassing mits anders op je koopovereenkomst is aangegeven.
De winkel waar je jouw producten hebt gekocht, beoordeelt jouw servicemelding op basis van de toepasselijke garantie-voorwaarden.
Je ontvangt vervolgens een ontvangstbevestiging, waarin de afhandeling van jouw servicemelding wordt aangegeven.

Indien jouw serviceaanvraag gegrond is, kun je je conformeren aan de CBW productgarantie: