- Beschrijving
-
Extra informatie
Artikelnummer 10346429 Afmetingen (ca.) (hxbxd) 105x068x082 cm | Zithoogte 46 cm, zitdiepte 52 cm, zitbreedte 50 cm. Maximale belastbaarheid 120 kg. Uitvoeringen Uitgevoerd in stof chrono 167-zinc met verstelbare rugleuning en voetensteun d.m.v. gasveer, verstelbare hoofdsteun, zwarte bedieningshendel en zwart gelakte beukenhouten schijfvoet (voet G, model DBS). Relaxfauteuil Diventa; creëer een oase van rust
Wil je even je eigen oase van rust, kies dan voor relaxfauteuil Diventa. Zet je fauteuil in de ligstand en laat je voeten rusten op de geïntegreerde voetensteun. Doe je ogen dicht en geniet van het comfort dat model Diventa je biedt.
- Degelijke en duurzame constructie
- Eenvoudig manueel of elektrisch te verstellen
- Keuze uit verschillende voeten
Draai-/relaxfauteuil Diventa kun je eenvoudig in diverse standen zetten, zodat je altijd de door jou gewenste zithouding kunt creëren om daarna heerlijk te ontspannen en te genieten van het heerlijke zitcomfort. Dit verstellen kan manueel (gasveer) of elektrisch d.m.v. 2 motoren. Er is ook een accupakket beschikbaar, waardoor de elektrisch verstelbare fauteuil ook zonder netstroom aansluiting bediend kan worden. Door gebruik te maken van duurzame materialen ben je er zeker van dat je jarenlang heerlijk en ontspannen kunt genieten van deze fauteuil.
Model Diventa kan in zowel stof als leder. Kijk voor de vele mogelijkheden in de Pronto Wonen stof- en ledercollectie of de stof- en ledercollectie van de leverancier. Daarnaast kun je kiezen uit veel verschillende voeten in hout en metaal en in diverse kleuren.
Onderhoud: Je kunt bij ons onderhoudsproducten krijgen om je draai-/relaxfauteuil te beschermen tegen vuil en vlekken. Ook kun je de garantie tegen een geringe meerprijs verlengen tot 5 jaar.
Kom gerust naar onze Pronto Wonen winkel en laat je uitgebreid en deskundig informeren over alle mogelijkheden die model Diventa je kan bieden. Wij heten je graag welkom bij Pronto Wonen.
- Product Vragen
-
Product Vragen
Nog geen vragen... Stel als eerste een vraag! - Voorraad en Levertijd
-
Wat betekent 'in voorraad' ?
Staat bij een artikel 'In voorraad bij', dan kan je op de artikelpagina zien bij welke winkels het artikel direct leverbaar is. Wil je het eerst zien in de winkel en wil je dan meteen meenemen dan raden wij je aan om eerst contact op te nemen met de winkel. Er zijn winkels die hun magazijn delen met andere winkels en het kan zijn dat de voorraad dus niet in de winkel staat waar je naartoe gaat.
Na het plaatsen van je webshopbestelling zorgen wij ervoor dat de winkel die de bestelling uitvoert, jouw gegevens ontvangt. De winkel zal je dan uiterlijk de eerstvolgende werkdag informeren over het verdere verloop van je bestelling en indien van toepassing een bezorgafspraak met je overleggen. Krijg je pas over een tijdje de sleutel van je nieuwe woning? Dan kun je dat gewoon aangeven. Heb je nog vragen? Kijk eens bij de veelgestelde vragenover bijvoorbeeld betalen, bezorgen en retouren.
Het artikel is ook te bestellen bij de winkels die er niet bij staan, maar dan moet je rekening houden met een langere levertijd (behalve de accessoires deze zijn niet altijd na te bestellen)
Al onze meubels zijn in alle winkels te bezichtigen en te bestellen.Deze informatie wordt dagelijks geactualiseerd. Tijdens het bestellen kan je kiezen bij welke winkel je de bestelling wilt ophalen.
Als je de bestelling laat bezorgen, dan neemt de voor jouw dichtstbijzijnde winkel die het artikel op voorraad heeft jouw bestelling in behandeling.
Kies je ervoor om jouw bestelling te laten bezorgen vanuit een winkel die het artikel op voorraad heeft dan moet je rekening houden met bezorging binnen 2 weken.
Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid van vervoer en uiteraard wanneer jouw het beste uitkomt.
In onze winkels kan je alle meubels uitproberen en de mogelijkheden bespreken om de artikelen in een andere opstelling, maat of in andere stof of leder bestellen.Wat betekent 'Niet in voorraad' ?
Staat bij een artikel 'niet in voorraad' dan kan je het artikel bij alle winkels bestellen via de webshop en of bekijken/bestellen in de winkel met de levertijd die vermeld staat.
De winkel neemt altijd contact met je op om de exacte ophaal- of bezorgdatum af te spreken.Kan ik een artikel in een andere vestiging laten bezorgen en daar ophalen?
Nee, dit kan niet. Om de prijzen laag te houden heeft Pronto Wonen geen duur centraal magazijn met hoge transportkosten, maar beheert elke winkel haar eigen voorraad.
Onze lage prijzen zijn gebaseerd op zelf ophalen, bij alle winkels kun je gebruik maken van een aanhanger of bus.
Uiteraard kun je er ook voor kiezen om je bestelling te laten bezorgen, hiervoor gelden onderstaande tarieven.Bezorgkosten Nederland
Bezorgkosten voor webshopbestellingen Bezorgkosten € 59,95 Begane grond + €0
In normale tijden worden de goederen geleverd in de ruimte direct bij binnenkomst, gedurende de Corona periode is de regel dat de goederen tot de eerste drempel worden geleverd.
Begane grond of etages met lift + €0 Elke etage met trap t/m 4e etage + €20 Bezorgkosten voor schilderijen,verlichting,kleinmeubelen Bezorgkosten € 12,95 Bezorgkosten voor sierkussens, accessoires en onderhoudsmiddelen Bezorgkosten € 7,95
Bezorgkosten België
Bezorgkosten voor webshopbestellingen Bezorgkosten € 75,- Begane grond + €0
In normale tijden worden de goederen geleverd in de ruimte direct bij binnenkomst, gedurende de Corona periode is de regel dat de goederen tot de eerste drempel worden geleverd.
Elke etage met inpandige lift + €35 Tot de 2e etage via trap + €35 Hoger dan 2e etage via trap (zelf goederenlift regelen) + €35 Bezorgkosten voor schilderijen,verlichting,kleinmeubelen Bezorgkosten via de webwinkel € 15,95 Bezorgkosten voor sierkussens, accessoires en onderhoudsmiddelen Bezorgkosten € 10,75
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Artikelen kunnen alleen geretourneerd worden in overleg met desbetreffende winkel en als deze nog in originele verpakking zitten.
De verzendkosten voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening.